Там 12, 2023 19:03 Asia/Almaty
  •    Уахабизм, ақиқат немесе бидғат (9)

Бұл ойлар мен сенімдер пайғамбардың діні мен өмір салтына негізделіп қана қоймай, оған мүлде қайшы болса, Ислам дінін ұстанатындардың мұндай сенімге ие болуы қалай мүмкін?

Қиямет күнінің әміршісі жалғыз Алла. Әркім өз ісіне жеткілікті болып, күнәһар илаһи азаптан құтыла алмайтын және әрине Алла ешкімге зұлымдық жасамайтын күн.... Ол күні мұнафықтар үшін қорлайтын азап болады.

Уахабизмге қатысты тарихи құжаттарда  Сауд Арабиясында уахабилік экстремистік үкіметті құру үшін 7 мыңнан астам мұсылман аяусыз қырылғаны,  Сауд Арабиясының уаххаби үкіметі  өз бақылауына алғаннан кейін бұл елде көптеген қасиетті орындар қиратылғаны айтылды. Уахабшылар адамдардың тәбәрүктерін құртып жібереді, Хиджаз аймағындағы исламдық шығармалардың 90 пайыздан астамын Әл Сауд әулеті қиратты. Пайғамбардың жұбайы хазірет Хадиджаның (ғ.с.) және оның ағасы Әбу Талибтің қабірі Меккедегі  зираты  және Мәдинадағы Бақи зиратында төрт  имамының (ғ.с.) қабірлері қираған. Бұған қоса, Бәдір және Ухуд  шәһидтерінің қабірлері, Пайғамбарымыз (с.ғ.с.) дүниеге келген үй, хазірет Хадиджа (ғ.с.) үйі, хазірет Әли (ғ.с.) мен хазірет Фатиманың (ғ.с.) үйі   Сауд  Арабиясының ваххаби үкіметі қиратқан ескерткіштер мен тарихи ғимараттардың қатарында.

 

 Меккедегі Маали зираты:  қирағанға  дейін және кейін

 

Тіпті тарихи құндылығы жағынан әлемдегі ең құнды кітапханалардың бірі саналатын Сауд Арабиясындағы тарихи және жаһандық кітапхананы да уахабшылар өртеп жіберді. Бұл кітапханада 60 000 томдық сирек кітаптар болды, олардың ішінде исламға дейінгі дәуірдің 40 000-нан астам  қолжазбалары болды.

Араб түбегінде ислам өркениетін және адамзат тарихын талқандауда уаһабилердің бастаған әрекеттерін бүгінде ДАИШ басқа аймақтарда да аяқтап жатыр. Олар тарихи Нимруд қаласы, Ирактағы Мосул мұражайы және  Сириядағы тарихи Пальмира қаласы мен Бел храмы сияқты көне ескерткіштерді қирату мен жоюды күн тәртібіне қойды.  Дәл осындай жағдай Сирияның басқа қалаларында, соның ішінде Алеппо, Идлиб,  Дера  және Хамада да болды. Сәләфилер, дәлірек айтсақ тәкфиршілер бұл қалалардың көне және тарихи туындыларының көпшілігін не тонады,  не қиратты.

 

  Тәкфиршілер қасиетті және діни жерлерді қиратты

 

Тәкфиршілер көне ескерткіштерді бұзды
Сирияның Пальмира қаласы ДАИШ жойғанға дейін және кейін

 

Бір қызығы, пұтқа табынушылық атын жамылған осы қираулар кезінде  исламдық туындылардан басқа, көптеген көне туындылар да жойылды.  Сауд Арабиясында Әл Сауд үшін ерекше қызығушылық тудырған және ерекше қызықтыратын кейбір аймақтар мен тарихи ғимараттар бар.   

Уахабшылар бұл ғимараттарды қиратып қана қоймай, бұл жұмыстарды талай рет қайта қалпына келтіріп, дүние жүзіндегі көне  орындар ретінде тіркеген. Осы аймақтардың бірі Хайбер аймағы, Исламның басында Пайғамбармен (с.ғ.с.) жасалған келісімге қарамастан мұсылмандарға опасыздық жасаған Мәдина яһудилеріне тиесілі бекініс.  Бұл аймақ көптеген еврейлердің  зиярат ететін орны болды. Еврейлер жыл сайын Сауд Арабиясына барып, осы туындыларды тамашалайды. Яһудилердің Мәдина қаласындағы басқа еңбектері әлі де күшінде. Пайғамбарымызға (с.ғ.с.) қарсы шыққан еврейлердің бірі, үнемі өлеңдерімен,  іс-әрекеттерімен мұсылмандарды мазалап жүрген Кааб  бин Ашрафтың сарайы мен сарайы әлі күнге дейін сақталып келе жатқан тағы бір еврей туындысы.  Ваххабилер еврей жәдігерлерінен бөлек,   өз патшаларына тиесілі заттарды мұражайларда сақтайды. Олар Әл-Сауд патшаларының бірі Абдул Азиздің аяқ  киімін жоғалтып алмас үшін шыныға  салып қойған.

 

 

 Еврей Кааб бин Ашрафтың бекінісі

 

Уахабшылардың өлгендердің қабірлеріне құрылыс салуға тыйым салу туралы екіұштылығын баяндайтын және өте ойландыратын тағы бір құжат  американдық газетте жарияланған фотосурет. 1950 жылдары АҚШ пен Сауд Арабиясы арасындағы алғашқы стратегиялық келісімдер жасалып жатқан кезде жергілікті американдық газеттердің бірі АҚШ-тың тұңғыш президенті Джордж Вашингтонның зиратында бес саудиялық  корольдің тұрғанын көрсететін фотосуретті жариялады. Олар бейіттерді зиярат етіп қана қоймай,  бейітіне үлкен гүл шоқтарын қойып, құрмет көрсетті. Бұл суретте Абдулазиз патша төрт ұлымен. Одан кейін Арабия патшалығына жеткен Сауд, Фейсал, Халид және Фахд көрінеді.

 

  

Сауд Арабиясының бес королі Джордж Вашингтонның зиратына барып, гүл шоқтарын қойды

Ойшыл, шындықты іздеуші адамдар ретінде уахабшыларға қояр сұрағымыз:

«Ислам пайғамбарының (с.ғ.с.), оның Әһли Бәйті мен сахабаларының қабірін зиярат ету ширк пен пұтқа  табынушылық болғанымен, АҚШ президентінің қабірін зиярат етіп, оған тағзым ету қиындық тудырмайтыны қалай?» 

Ислам өркениетіне немесе басқа өркениеттерге қатысты тарихи ескерткіштерді сақтау бидғат және харам болса, онда неліктен еврей шығармаларын бұл ережеден алып тастадыңыз?

Ислам  пайғамбарының (с.ғ.с.) қалдырған үйі мен жәдігерлерін сақтауға  тырысу шіркін әрі айыпты іс болса, неге мұражайда патшаларыңыздың аяқ киімін сақтайсыз?

Мұражайдағы Абдул Азиздің аяқ киімі

Бұл сұрақтардың жауабын Эрнест Бевиннің сөзінен таба алатын шығармыз. Өмірінің соңғы  алты жылын АҚШ Мемлекеттік хатшысы ретінде өткізген ол 1947  жылы 26 ақпанда осы елдің Қауымдар палатасында сөйлеген сөзінде: «Сауд үйі еврейлердің ісі мен арабтар мен мұсылмандарға қарсы саясатында бізбен  бірге», - деді.

Сонымен қатар, сионистік режимнің екінші президенті Ицхак Бен-Зви иудаизмнің эзотерикалық секталарының бірі туралы «Әд-Дунма» деп аталатын кітап жазды.  Бұл кітапта ол әлі күнге дейін өздерін исраилдікпіз деп санайтын және қазір еврей дінінің рәсімдерін орындауға ұмтылатын кейбір діни топтар бар екенін мойындады. Бен Зуй уахабистерді осы топтардың бірі ретінде анық және ашық түрде т аныстырды және жазды. Олар сырттай  мұсылман болғанымен, іс жүзінде және жасырын түрде еврей дінінің ғұрыптарын сақтайды.

 Алла Тағала өз сөзінде, тура жол нұсқаушы Құран Кәрімде екіжүзділерді таныстырып, оларды бұзақылыққа шақыратын, оларды жақсылық жасаудан тыйып, өмір бойы Алланы ұмытқан, заң бұзушы, азғындық және осы  сипаттарымен таныстырған. Құдайға сену және олардың исламдық қағидаларға сенімі басқаларға қарағанда әлдеқайда күштірек деп уәжденеді. «Мужадәлә» сүресінің 16-аятында былай делінген:  «(Мұнафықтар) Олар анттарын қалқан қылып алып, Алланың жолынан тосады. Сондықтан олар үшін қорлаушы азап  бар». Бұл аят кәпір болғанымен, Алланың дініне сенемін деп ант ішетін, сол сияқты дін атын жамылып, діннің барлық рәсімдеріне қол сұғып, адамдарды азғындаудан  сақтайтын екіжүзділердің жағдайын баяндайды. Бұл аятта Алла мұндай адамдарға қорлаушы азапты уәде еткен, әрі Ол уәде етушілердің ең шыншылы.