Палестина – ислам үмбетінің басты мәселесі (16) (Соңы)
Неліктен Палестина Ислам үмбетінің басты мәселесі болуы керек?
Біз «Палестина – ислам үмбетінің басты мәселесі» бағдарламасының топтамасында Палестина жерінің тарихы және оның алғашқы қанахандық араб тұрғындары, Палестина жерінің географиялық жағдайы, жерінің құнарлылығы және киелілігі жағынан тарих бойында қақтығыстар мен қақтығыстар алаңы болғанын мәлімдедік. Бірақ Накба күні және 1948 жылы 14 мамырда жалған Израиль режимінің орнауымен бұл жерде жаңа кезең басталды.
Бұл жердің үлкен бөлігін сионистік басып алушылар биледі. Олар өздерінің 70 жылдан астам уақыт ішінде осы жер мен оның алғашқы тұрғындарына осы жердің түпкі халқының қасіреті мен өлтірілуі мен қысымынан басқа ешнәрсе әкелген жоқ. Мыңдаған жазықсыз палестиналықтардың шәһид болуымен қатар бірнеше ондаған жылдар бойы сионистік Накбаның болуы Батыс Азия аймағындағы қауіпсіздіктің артуына себеп болды. Және бұл Палестина мәселесінің ислам әлемінің бірінші алаңдаушылығына себеп болды және Ислам әлемінің көптеген еркін көшбасшылары Палестинаға соққыны ислам әлеміне жасалған соққы деп санайды.
Осы бағдарламалар топтамасының соңғы бөлімінде неліктен Палестина Ислам үмбетінің басты мәселесі болуы керектігі туралы айтуға тырысамыз. Бұл жердің ислам әлемі үшін маңыздылығының себептері қандай? Бұл мәселені Иран Ислам Республикасының жетекшілері Имам Хомейни (р.а.) мен аятолла Хаменеидің сөздерінен қарастырамыз.
Ирандағы Ислам революциясына дейін Ислам Палестинаның шайқас алаңында болмаған, араб елдерінің басшылары оған ұлтшыл және араб сипатын беруге тырысты. Бірақ 1979 жылғы Иран Ислам революциясының жеңісі Исламның жалғыз шешім және қарсыласудың Палестина халқының көтерілісіне сионизммен күресудің жалғыз жолы екендігін көрсетті. Және бұл сионистік режимнің экспансионизмінің бүкіл аймақ үшін қауіптілігін айқын көрсетті. Сондай-ақ, бұл революция Палестина мұсылман халқына дін іліміне қайта оралу, олардың қабілеттеріне үміт арту, исламдық жүйені үлгі ету және жиһадтық топтардың (ХАМАС және Исламдық жиһад сияқты) құрылуы тұрғысынан терең әсер қалдырды. Осы әсерлерден бөлек, Иран Ислам Республикасының негізін қалаушы имам Хомейнидің Дүниежүзілік Құдс күнін жариялау бастамасы бұл күннің сионистік режимге қарсы халықаралық қысым құралына айналуына және әлемнің қоғамдық пікірін Палестина мәселесіне бағыттауға себеп болды.
Ислам бүкіл адамзат қоғамындағы адамның бақытын өзінің мақсаттарының бірі деп санап, тәуелсіздік, бостандық пен әлеуметтік әділеттілік барша адамзаттың құқығы деп санайды. Осыған сәйкес, адам құқығының тапталуына, жазықсыз жандардың қысымға ұшырауына ешбір мұсылман бейжай қарай алмайды. Бұл әрбір мұсылманның әрбір адам алдындағы маңызды гуманитарлық парызы және кейбір мұсылмандар қысым көргенде бұл ауыр жауапкершілік екі есе маңызды болады. Сондықтан Алла Елшісі (с.ғ.с.) бұл жайында былай деген: "Кімде-кім таңертең мұсылмандардың істеріне алаңдамай оянса, ол мұсылман емес. Ал кімде-кім бір мұсылманның шақыруын естіп, оған жауап бермесе, ол да мұсылман қауымынан шыққан болады". Яғни, Исламды қабылдаудың шарты – мұсылмандардың істерімен айналысу және Ислам үмбетінің игілігі үшін қамқорлық жасау. Имам Хомейни (р.а.) қасиетті Рамазан айының соңғы жұмасын «Дүниежүзілік Құдс күні» деп атау арқылы Палестина мәселесін Ислам әлемінің басты мәселесіне айналдырды. Имам Хомейни (р.а.): «Құдс күні тек Палестинаның күні емес, бұл Ислам күні; Және бұл күн – Исламның қайта жаңғыруы керек» дегені Палестина халқының сионистерге қарсы қарсыласуының тамырын құрғатып қана қойған жоқ. Керісінше, әлем мұсылмандарының бірігуі үшін Құдсты азат етуге бағытталған жаңа құрал жасау керек. Ислам үмбетінің дұшпандары діни және нәсілдік айырмашылықтар мен қастандықтарға сүйеніп, Ислам әлемінде алауыздық туғызды. Хазірет Имам Хомейни: «Ислам елдерінің басшылары ислам елдерінің жүрегіне сепкен бұл жемқорлық ұрығы араб ұлтын басып-жаншу үшін ғана емес, оның қауіп-қатері мен зияны бүкіл Ислам әлеміне бағытталғанын ескеруі керек» деп нақты атап көрсетті. Имамның пікірінше, сионизмнің жоспары ислам әлемін жаулап алу және үстемдік ету және ислам елдерінің құнарлы жерлері мен бай ресурстарының көпшілігін отарлау. Ислам мемлекеттерінің жанкештілігімен, тұрақтылығымен және бірлігімен ғана біз отаршылдық деген осынау қара қорқыныштан арылып, Ислам әлемінің даңқы, абыройы мен ұлылығы дәуірін қайта жаңғырта аламыз.
Иран Ислам Республикасының қазіргі жетекшісі аятолла Хаменеи де Палестина ислам елдерінің барлық ортақ мәселелерінің ішінде басты мәселе деп санайды, өйткені бұл мәселеде ерекше сипаттар бар: Біріншіден, мұсылман елі өз халқынан тартып алынып, әртүрлі елдерден жиналып, жалған және мозаикалық қоғам құрған шетелдіктерге берілді. Екіншіден, тарихта бұрын-соңды болмаған бұл оқиға үздіксіз өлтірумен, қылмыспен, қатыгездікпен, қорлаумен жүзеге асты. Үшіншіден, мұсылмандардың алғашқы Құбыласы мен осы елде орналасқан көптеген беделді діни орталықтар сионистер тарапынан жойылып, қорланып, қорланады деп қорқытты. Төртіншіден, бұл жалған сионистік үкімет пен қоғам ислам әлемінің ең сезімтал аймағындағы үстемшіл үкіметтер үшін әскери, қауіпсіздік және саяси база рөлін атқарды. Ал соңғы мәселе, адамзат қоғамы үшін үлкен моральдық, саяси және экономикалық қауіп болып табылатын сионизм бұл жерді әлемде өзінің ықпалы мен үстемдігін кеңейту үшін құрал мен тірек нүктесіне айналдырды.
Аятолла Хаменеи сионистік режим орнағаннан бері зардап шеккен миллиондаған босқындардың қасіретін баса айта отырып, «Палестина трагедиясы өлтіру, террор, қирату, басып алу және исламдық қасиетті орындарға шабуыл жасаудың жиынтығы болды» деп санайды. Сондықтан бұл әскери дұшпанға және басып алушыға қарсы тұру және күресу қажеттігін барлық ислам діндері келісіп, барлық адал және салауатты ұлттық ағымдардың ортақ келісімі болуы керек». Ислам әлемінен тыс: «Палестина мәселесі таза исламдық мәселе емес, бұл адамзат мәселесі; Бұл Палестинадағы оқиғалардың анық-қанығын білетін әлемдегі кез келген адам – мұсылман немесе мұсылман емес – басып алушы режимнің жағына шығады дегенді білдіреді».
Сионистер мен олардың жақтастарының негізгі саясаты – Палестина мәселесін ұмыттыру. Олар Палестина ісі мен оны қорғаудың ұлы мақсаттарын ұмыттыру үшін түрлі айла-амалдарды қолданып, әртүрлі әдістерді, әсіресе күрделі ақпарат құралдарының үгіт-насихаттарын қолдану арқылы қоғам санасындағы жаңа мәселелер мен проблемаларды ауыстыруға тырысуда.
Аятолла Хаменеидің айтуынша, жаһандық үстемшілдік пен оның басында отырған сионистік режим Америка мен Англия ерекше жоспарлаумен тырысуда. Мұсылмандардың қоғамдық пікірін басып алынған Палестина жерінен исламдық жерлерге тарту. Оның соңғы мысалдары шиіттер мен сүнниттер арасында араздық тудырып, екі топқа бөліп, ислам әлемі елдері арасында діни соғыс тудыруда. Сондай-ақ ДАИШ, әл-Каида, Ахрар аш-Шам сияқты лаңкестік топтардың құрылуы ислам елдерінде болды".
Қорыта айтқанда, Палестина Ислам әлемінің басты мәселесі болып табылады, өйткені ол жер илаһи діндердің жері және набават елі. Алла Тағала бұл жерді Құранда бес рет «құтты», «қасиетті», «жақын» деген атаулармен сипаттаған.
Палестина – Ислам әлемінің басты мәселесі, өйткені мұсылмандардың алғашқы құбыласы сол жерде орналасқа және Алланың пайғамбарының оныншы жылы (хижрадан үш жыл бұрын) Исра және Мираж түніндегі парыз намаз уақытынан Хазірет Мұхаммад (с.ғ.с.) мен оның сахабалары 16 айға дейін сонда намаз оқыған.
Палестина – Ислам әлемінің басты мәселесі, өйткені бұл жер және нақтырақ айтсақ «Құдс» жер бетіндегі сапардың аяқталу және жәннат сапарының және Пайғамбардың көкке көтерілуінің орны болып табылады. Алла Тағала Мұхаммад (с.ғ.с.) пайғамбардың жердегі және түнгі сапарының әл-Харам мешітінен басталып, әл-Ақса мешітінде аяқталуын қалаған. .
Палестина – Ислам әлемінің және әлемнің басқа азаттық талап етушілерінің басты мәселесі, өйткені жалған Израиль режимі езілген Палестина халқының жерінен 19 мың шаршы шақырымнан астам жерді басып алып, миллиондаған адамды босқынға айналдырып, мыңдаған адамды шәһид етті. Сондықтан Палестина мен Қасиетті Құдс мәселесін қолдау және түсіндіру үшін әлемнің түкпір-түкпірінде дұрыс ақпарат беру қажет. Палестина халқына қолдау көрсету исламдық идеал болумен қатар, халықаралық жауапкершілік және адам мұраты және адам құқығы екенін ұмытпайық. Бұл дүниедегі әрбір адам оған жауапкершілік алып, Қасиетті Құдсты басқыншылардан азат ету үшін күш салуы керек. (Соңы)