Ақп 24, 2024 19:01 Asia/Almaty
  • Шағбан айының ортасы - уәде етілген хазірет Мәһдидің (ғ.с.) туған күні!

Бүгінде исламдық қоғамдарда алшақтық бар. Барлығы әлемнің болашағын өзгертетін маңызды хабарды жариялайды. Адам жасаған тәртіп жойылып, оның орнына илаһи тәртіп келеді.  

 

 

 

Рақым артықшылықты білдіреді, бұл біреуге кешірімге лайық болмаған кезде бірдеңе сый тартуды білдіреді. Алланың рақымы оның әділдігінен жоғары. Алла Тағала біздің амалдарымызды  әділдігімен есептесе, біздің көптеген амалдарымыз қабыл болып қана қоймай, жазаға лайық. Бірақ Алла Тағала өз мейірімімен біздің күнәларымыз бен кемшіліктерімізді кешіреді, ал рақым болғандықтан лайық болмасақ та, бізге қажет нәрсені береді.

Шағбан айының ортасы түнінде Алла Тағала рақымы мен мейірімінен жер бетіндегі адамдарға оларға қажет нығмет жіберді.

Исламның ұлық Пайғамбарының (с.ғ.с.) Мәдинаға хижрат еткеніне он жыл болды. Зиқаида айының соңғы күндерінде мұсылмандар Пайғамбар бірге Алланың үйін тауап ету үшін Мәдинаға алыс-жақыннан келді. Қажылық рәсімі аяқталып, адамдар қайтып келе жатқанда Алланың пайғамбары «Ғадир Хом» деген жерге тоқтап, барлық қажыларды сол жерге шақыруды бұйырады.

Барлығы жиналғанда Пайғамбар Әли бин Әбуталіптің (ғ.с.) қолынан ұстап, мінбердің басына шықты.  Хазірет: «...мен кімнің басшысы болсам, енді Әли оның басшысы әрі қамқоршысы...» деді. Әли ибн Әбутәліптің (ғ.с.) қамқорлығы Пайғамбардың сол күні халыққа жолдаған жалғыз жолдауы емес еді. Сол күні Алланың елшісі Әли (ғ.с.) ұрпақтарынан болатын имамдар тізбегі және олардың ең соңғысы Алланың барлық құқықтарын алып, бәрін қалпына келтіретін  Мәһди екенін айтады. Пайғамбар (с.ғ.с.) Әһл-Бәйтінің (с.ғ.с.) иемденіп алынған құқықтары оған тиесілі болады.

Пайғамбар (с.ғ.с.)  хазірет Мәһдидәң (ғ.с.) атың бұрын да талай рет айтқан болатын.  Ол былай дейтін: «Менен кейінгі орынбасарларым және Алланың жаратылыстарға дәлелдері – он екі адам. Біріншісі – ағам, екіншісі – перзентім.  Менің ағам – Әли ибн Әбиталиб, перзентім – Мәһди. Ол әділетсіздікке толған әлемді  әділеттілікке толтырады.

Пайғамбардың уәдесі орындалып, Алланың соңғы дәлелі, соңғы имам және Пайғамбардың (с.ғ.с.) мұрагері болған сен дүниеге келген Ғадир Хам оқиғасынан бері екі жүз қырық бес жыл өтті.

Шағбан айының ортасы күні Алла Тағала халыққа нығметін берді, ал бұған дейін имамдардың ешқайсысы мұндай нығметке лайық емес, құқын орындамаған еді. Имамның «үмметтегі» құқығы Қағбаны тәуап етіп жүргенде оны танып, оған бару керек, оның адамдарға баруын күтпей.  

Нұх пайғамбардың баласы өз әкесінің ұлтынан болмаған. Тілі ортақ болғандар да бір үмбет емес, бір ата-ананың балалары да бір үмбеттің өкілі болмауы мүмкін. Ол әкесінің пайғамбарлығын қабылдамай, оны имам әрі басшы қылмады және оның бұйрығына бағынбады, сондықтан  Алланың азабы кәпірлерге түскенде ол да дауылға ұшырады. Бір ғана имамның төңірегіне топтасып, оның  басшылығын дұрыс санап, оның бұйрығын орындайтын халық біртұтас «үмметтің» мүшелері. Әр адамның қай «үмметке» жататыны имамға байланысты анықталады. Белгілі бір географиялық аумақта тұратын және белгілі бір «мемлекеттің» билігін қабылдайтын адамдар «ұлт» болып табылады. Бізде «мемлекеттер» көп болғандай, «ұлттар» да көп, бірақ «ұлттар»  екі-ақ; дұрыс және бұрыс.

Әділ үммет Алла таңдаған  имамға, ал жалған үммет үкіметті әділетсіз тартып алып, көпқұдайшылық пен күпірлікке бұйырған күпірлік басшысына ереді. Алла  Тағала ардақты Пайғамбардан (с.ғ.с.) кейін Ислам үмметіне басшылық ету және халықтың хақысын орындау үшін он екі имамды таңдады. Оларды Исламның үкімдерінен хабардар ет, дін істерін және адамдардың дүниесін түзетіп, илаһи әмірлерді жүзеге асыруға тырыс, Пайғамбардың сүннеттерін тірілт, мұқтаждардың ақысын ортақ қордан төле. Он бір имам соңғысының Мәһдидің (ғ.с.) кезегі келгенше бүкіл жанын, мал-мүлкін,  тіпті жақындарын да үммет үшін құрбан етті.  

Ол хижраның 255 жылы шағбан айының ортасында дүниеге келіп, балалық шағынан өтуге де мүмкіндік болмады. Жаулары әкесін өлтіру арқылы оның дүниеге келуіне кедергі жасамақ болған, бірақ бұл жалған қиял! Өйткені Алланың қалауы сөзсіз орындалады. Әкесі шәһид болып, жетім қалғанда ол бес жаста еді. Бірақ бұл бес жасар жетім Иса (ғ.с.) балалық шағында миссия алып, елі үшін әке атанғаны сияқты үмбеттің қамқоршысы болуы керек еді. Алла Тағала бұл соңғы өкілін халық имамдарын танып, оларға ілесу және біртұтас ұлт құру үшін қайта көтерілетін уақыт келгенге дейін жұртшылықтан жасырды.  Қаншама жылдар болса да, ғасырлар бойы жоқ болса да, еліне қамқоршы болды. Мал-мүлкінен басқа ешкім имамын танымайтын, оның бұйрығын орындауға құлшынысы жоқ халық. Ондай ерік болмағанша, ұлт жоқ, ұлттың ақиқаты, болмысы осы ұжымдық ерік-жігерге байланысты.

Шиіттердің соңғы имамы балаларынан ешқашан бет бұрған емес және оларды ешқашан ұмытқан емес. Ол қашанда өз ұлтының дінін, дүниесін түзеуге тырысып, қайырымды әке ретінде ізгі дұғасын жасап келеді. Бірақ бұл үммет күнделікті өмірде суға батып, имамын ұмытқан. Имам емес, үммет ғайып деп айту дұрыс шығар.

Алайда бұл күндерде үммет пайда болды.  Мәһдидің перзенттері өздерінің имамдарының күпірлік  пен зұлымдықпен күресу туралы бұйрығына мойынсұну үшін әлемнің түкпір-түкпіріне таралды.   Олардың ұлты бір емес, бір тілде сөйлемейді, бірақ олардың бәрі езгіге қарсы күресу керектігін біледі. Бұл күрес үшін бәріміз бірігуіміз керек екенін біледі.  Күпірлік пен зұлымдықты жеңу үшін бір басшының әмірін тыңдау керек. Батыл, әділ және білімді көшбасшылық. Бүгінде Йемен, Ливан, Палестина, Ирак, Иран және басқа да мыңдаған қалалар мен елдердегі Мәһдидің (ғ.с.)  балалары зұлымдықпен күресу үшін біріккен.  Бұл – үмбеттің  пайда болуы. Ел имамсыз емес екені даусыз. Өткен жылдар мен ғасырларда мұсылмандардың күш-қуатының аздығы мен шашыраңқылығына қарамастан, соғысуын тоқтатпауына және жеңіске жетуден үмітін үзбеуіне себеп болған нәрсе - Құран мен Ислам пайғамбарының уәделері еді.

Алла Тағала «Қасас» сүресінің бесінші аятында: «Ал біз мазлұмдарды жарылқап, оларды жер бетінде көсем әрі мұрагер етуді ұйғардық!».

Алланың Елшісі (с.ғ.с): «Мені  жібергенмен ант етемін! Бұл дүниеде бір-ақ күн қалса, Алла ол күнді ұзартады, сол күні менің ұлым  Мәһди  шығады және Алланың Рухы Иса ибн Мәриям түсіп, оның артында намаз оқиды және жер Алланың нұры жаусын, нұрлы болып, билігі дүниенің шығысы мен батысын  қамтиды. Осының бәрі бізге болашаққа деген сенім ұялатады, әсіресе қазір ұлт жүрегі бұрынғыдан да жақын болып, сіздердің қатысуларыңызды түсінеміз. Сен Алланың жер бетіндегі соңғы қорысың, Алланың құлдарына  қалдырған ең жақсысысың. Сен Алланың қалғанысың.  «Һуд» сүресіғ 86-шы аят: «Егер нанатын болсаңдар, сендерге Алланың қалдырған халал нәрсесі қайырлы. Мен сендерге күзетші  емеспін».

 

 

 

 

Тегтер