Әлем қарсыласуға қарыздар: Батыс өркениетін әшкерелеу, отаршылдық тәртіпті әлсірету және жаһандық әділеттілік дискурсын күшейту
(last modified Sun, 27 Oct 2024 12:58:07 GMT )
Қаз 27, 2024 18:58 Asia/Almaty
  • Әлем қарсыласуға қарыздар: Батыс өркениетін  әшкерелеу, отаршылдық тәртіпті әлсірету және жаһандық әділеттілік дискурсын күшейту

ParsToday - Әлем халқының санасында «идеалды мәлімдеме» болуы керек болған батыстық тәртіп қазір «құгдылықтарға қарсылыққа» айналды. Кейіннен «батыс тәртібінен көшу» қажеттілігі әлемнің көптеген елдерінде «сенімге» айналды.

Палестиналықтардың қайта тірілуіне байланысты осы бір жылдың ішінде сионизм мен оның жаһандық жақтастарының басына түскен   шындықты дұрыс түсіну өте қажет.

Parstoday агенттігінің хабарлауынша, Ислам мәдениеті және коммуникация ұйымының басшысы Мұхаммад Мәһди Иманипур «Үлкен және үлкен сәтсіздік» атты жазбасында осы тұрғыда былай деп жазған: «Ислам революциясының жетекшісі Фарс облысының 15 мың шәһидінің құрылтайын өткізуге қатысқандармен кездесуінде аймақтағы оқиғалар мен қарсыласушылардың күресін аймақтың тағдыры мен тарихын өзгерту деп атап: «Сионистік режим 50 мыңнан астам жазықсыз адамды өлтіргенімен қарсыласуды жоюда сәтсіздікке ұшырады, бірақ ең үлкен сәтсіздік Батыс мәдениеті мен өркениетінің және саясаткерлерінің жанжалы. Қарсыласу майданының зұлымдық майданға қарсы сапында жеңіс Қарсыласуға тиесілі»,- деп баса айтты».

Ислам революциясының дана жетекшісінің мәлімдемелерінде   назардан тыс қалдыруға болмайтын үш негізгі мәселе бар:

Біріншіден, Ислам революциясының  жетекшісі сионистік режимнің шарттарын сипаттау кезінде өткен шақты (жеңілген) қолдануы даладағы соғыстың нәтижесіне қарамастан сионистердің қарсыласу майданымен бетпе-бет келген ауыр жеңіліске ұшырағанын аңғартады. Режимнің сәтсіздігінің өлшемдері тек далалық және әскери салада болған жоқ. Оны Газа секторын басып алу, ХАМАС-ты жою және сионистік тұтқындарды босату сияқты мақсаттардың орындалмауымен шектелген деп санауға болмайды. Басты сәтсіздік – БАҚ құралдарының көмегімен жылдар бойы болмысын жасырып келген зұлымдықтың әшкереленуі болды.

Бұл соғыстың салдары тек әскери, логистикалық және далалық өлшемдерде көрінбейді. Бүгін біз Иерусалимнің басқыншы режимі мен оның батыс жақтастарының жеңілісі туралы айтып отырмыз. Бұл қамту және жан-жақтылық Газадағы соғыстан кейінгі кезеңнің дамуын түсіну және талдау үшін қажетті шарт болады. Батыс саясаткерлері мен бұқаралық ақпарат құралдарының Газадағы соғысты жай далалық шайқасқа дейін қысқартуға тырысуы дұшпанның осы біріккен сәтсіздігінен туындады.

Екінші мәселе бұл аренадағы жаудың үлкен сәтсіздікке ұшырауымен байланысты, яғни Батыстың болжамды өркениеттік жүйесі мен оның дүние-мүлкінің, соның ішінде батыстық жүйенің ішінде басқару тәсілі мен отаршылдық үлгілері интеллектуалдық-территориялық, ол әлемнің санасы мен қоғамдық пікірінде. Бұл маңыздылық оң жақ майданның соңғы 13 айдағы «біріккен қарсылығынан» алынды. Жаулардың аймақ халқына және дүниежүзінің қоғамдық пікіріне қарсы «біріккен соғысының» теориялық және практикалық өлшемдеріне баса назар аударғаны соншалық, олар негізінен Хақ майданының өздеріне қарсы «біріккен қарсыласуының» қалыптасқанын байқамады. Олар өздерінің далалық мақсаттарына жете алмауымен қатар, қазір қарсыласу дискурсының кеңеюімен және халықаралық жүйедегі өркениеттік, дискурсиялық және психикалық үлгілерінің артта қалуымен бетпе-бет келіп отыр.

Үшінші нүкте Газа соғысындағы қарсыласу жеңісінің жағдайлық және салдарлық әсерлеріне бағытталған. Бұл жұмыстар әлемнің көптеген бөліктерінде біртұтас қарсыласу дискурсының қалыптасуында және тіпті аналық дискурспен (қарсылық туралы жаһандық дискурс) «батысшылдық» және «антисионизм» субдискурстарының қалыптасуында өзін көрсетеді.

Осы орталық дискурстың және онымен ортақ айқындалатын қосалқы дискурстардың қалыптасу процесінде бір ғана көзқарас бар. Ол - Батыс үстемдігінің болуы олардың аман қалуының нәтижесі деген жалған сенімдер мен жалған идеяларды жою. Бүгін жаудың сарапшыларында байқалатыны – бұрын-соңды болмаған осынау көрініс пен теңеуді суреттеп, талдай алмау. Батыста соңғы 13 айдағы оқиғаларды сипаттау мен талдауда пайда болған үстем сенім   қарсыласу майданының батыстық-сионистік биліктің әдемі көрінісіне түсіріп, оны өлу және жойылу күйіне түсірген үлкен соққысынан бастау алады. Осы ұлы жетістікті көздің қарашығындай сақтау және оны жаңа дәуірге көшуде пайдалану – әлемнің қай жерінде болмасын әрбір азат пенденің міндеті. Бұл мақсат қою мен талпыныстың құндылығы шейіт Сейед Хасан Насролла, шәһид Сейед Хашим Сафиуддин, шәһид Исмаил Хания және шәһид Яхья Синвар сынды шәһидтердің күресінен кем емес.

Тегтер