Сәу 02, 2024 17:15 Asia/Almaty
  • Отыз аят, отыз күн (8)

Аллаға иман келтірген адам Құран туралы ойлануымен бірге Құран аяттары мен ілімдерін басқаларға түсіндіреді. Білім мен ақиқатты нақтылау Алла Тағаланың әулиелері мен ақсақалдарының парызы болды. Бұл күндерде Ислам мен адамзат дұшпандарының айтып жеткізгісіз шабуылымен бұл парыз маңызы артты. «Ағраф» сүресінің 26 және 27 аяттары/ Киім және ұят

 

Рамазан - мүмкіндіктер айы! Барлық мұсылмандарға өз қалаулары мен тілектерін басқаруға қолайлы уақыт пен мүмкіндік. Біз денеге қажетті барлық нәрселерден бас тартып, бірнеше сағат қатарынан аштық пен шөлдеген кезде, біз шын мәнінде жеуге, ішуге және т.б. құштарлықпен күресеміз. Осының бәрі бізді нәпсіқұмарлықпен күресе алатынымызға сендіреді. Рамазандағыдай, адамдық болмысымыздың гүлденуі үшін біз ішіп-жеуді немесе басқа да мәселелерді шариғат ережелеріне сәйкес немесе бірқатар тәртіпке келтіре аламыз.

Біздің бәріміздің ата-аналарымыз, Адам мен Хауа, көкте толық тыныштықта өмір сүрді. Олар қалағанын қолданды. Алла Тағаланың оларға берген нығметтерінің ішінде бір ғана ағашты белгілеп, оларға осы ағашқа жақындасаң немесе жемісінен теріп алсаң, залымдардың қатарында болатыныңды ескерткен. «(Алла): «Әй Адам! Сен және жұбайың жаннатқа орналас. Екеуің қалағандарыңша жеңдер. Алайда осы ағашқа жоламаңдар. Сонда залымдардан боласыңдар».(«Ағраф»  19-шы аят).

Алла Тағала оларға жұбаныш пен нығметтер жұмақта болатынын және аштық, жалаңаштық, шөлдеу және ауырсыну болмайтынын уәде етті. Адам мен Хауа жұмақ ағаштарының арасында серуендеп, олардың көлеңкесінде демалды. Олар жұмақ гүлдерін теріп, оның басқа да нығметтерінен рахаттанып, таңдайларын тәттілендіріп жатты. Бақыттың бұлақ суы олардың үстінен ағып, бірге бақытты болды. 

Бірақ олардың Ібіліс деген жауы бар еді! ...... Ібіліс қызғаныштан, тәкаппарлықтан Адамға сәжде етуде Алланың бұйрығын бұзып, Алланың аршысынан қуылды. Ол Адам ата мен Хауа ананың бақытына, Аллаға жақын болуына шыдай алмай, қатты ашуланып,  олардың бақыт сарайын төңкеріп, өзі сияқты жәннат нығметтерінен айыруды ұйғарды!  Ібіліс Адам мен Хауа ананы алдау үшін достық есігінен кіріп, олармен айла-амалмен сөйлесе бастайды. Ол өзінің достық қарым-қатынасында шынайы және мейірімді екенін көрсету үшін Адам мен оның әйеліне өзінің сүйіспеншілігін ұсынды.  

Алла Тағала «Ағраф» сүресінің 20-25 аяттарында Ібілісті қалай алдау керектігін былайша түсіндіреді: «Сонда шайтан, ол екеуінің ұятты жерлерінің ашылуы үшін азғырды да: «Раббыларың сендерді осы ағаштан, екеуің періште болып кетеді немесе мәңгі қалып қояды деп ғана тыйған» деді». («Ағраф»  20-шы аят).

 

Ібілістің шақыруы сырт көзге  мәңгілік өмірге шақыру болды, яғни барша адам баласы бар болмысымен ұмытылатын өмірге шақыру болды. Бірақ оның  ар жағындағы әрекеті Адам мен Хауа ананың жасырын жамандықтарын ашып, әшкерелеу болды.

Келесі аятта Алла тағала былай дейді: Шайтан адамдарға мейірімді және жанашыр болып көріну үшін ант береді: «Шынында, мен екеуіңді үгіттеушілерденмін» деп ант ішті. («Ағраф»  21-ші аят).

Ақыры шайтанның айласы іске асып, Адам мен Хауа тыйым салынған ағашқа жақындады. Сол ағаштың жемісін жеген бойда киімдері түсіп, ұятты жерлері ашылды. Ібілістің арам ниетін енді ғана түсінген Адам мен Хауа оның мас күлкісі арасында ағаштың жапырақтарымен жабылуға тырысты. Иә! Оларды жалаңаштық аңғарына жетелеген өлместікке деген туа біткен құштарлық еді.

 

«Ағраф» сүресінің 22-аятында: «Сөйтіп екеуін алдап түсірді. Сонда екеуі ағаштан татқан сәтте, ұятты жерлері ашылып кетті. Екеуі жаннат жапырақтарынан үстеріне жапсыра бастады. Раббылары екеуіне: «Екеулеріңді осы ағаштан тыймап па едім? Расында шайтан сендерге ашық дұшпан демеп пе едім?»,- деп дыбыстады».

Шайтанның азғыруынан кейін Құдай Адам мен Хауа анаға былай дейді: «Мен сені ол ағаштан тыйған жоқпын ба?! Ал мен саған шайтанның анық дұшпаны деп айтпадым ба?!» Бұл Адам мен Хауаның ұмытып кеткен маңызды сәті болды: «Шайтанның жауы болу».

Адам ата жерге түскеннен кейін Алла Тағала барша адамзатқа Адам атаның балалары деп сөйлеп: «Әй адам баласы! Ұятты жерлеріңді жабу үшін киім және сәндік-бұйым түсірдік. Негізінде тақуалық киімі жақсы. Солар Алланың белгілері. Әрине түсінерсіңдер».

Иә, киім кию – Алланың берген нығметі, жасырынуға, ұяттылыққа ұмтылу Алланың ұлы нығметтерінің бірі болғаны сонша, соңғы пайғамбар Мұхаммед Мұстафа (с.ғ.с.) оны бүкіл дінмен бір қатарға қойып, былай деген: «Қарапайымдылық – бүкіл дін».

Тарих біртүрлі қайталанып жатыр, тарих туралы жазғанымыз бен оқығанымыз ғана емес, жазылмаған тарихтың өзі қайталанып жатыр.

Бүгінгі біздің және зұлым адамдардың оқиғасы ата-анамыз бен Ібілістің оқиғасы. Шайтан сияқты олар да өздерінің дұшпандығын жоққа шығарып, әйелдердің бостандығы ұранымен ғасырлар бойы адамдарды жалаңаштық пен нәпсі бұзуға итермеледі.

 

Алла Тағала бірден Адам балаларына «Ағраф» сүресінің 27-ші аятта былай дейді: «Әй адам баласы! Шайтан, ата-аналарыңның ұятты жерлерін көрсету үшін киімдерін шешіп, жаннаттан шығарған сияқты сендерге де сұмдық жасамасын. Өйткені, ол және оның сыбайластары, сендер оларды көрмеген жерден көреді. Шайтандарды иман келтірмейтіндерге дос қылдық». 

Ібіліс адамның Құдайға қызмет ету мақсатына жетуін қаламайды және оның жоспары адамды жалаңаштық пен жыныстық мәселелерге тарту. Дәл адамзат қоғамында болған нәрсе және олар оны әртүрлі жолдармен насихаттайды.

Айта кететін жайт, осы нақты мәселеде Ібіліс пен оның ізбасарлары әйелдердің құқығын қорғау түрінде алдау мен арбаумен айналысады. Азаттық ұранымен олар хиджабты шектеу деп есептейді. Әділ болсақ, хиджаб еркіндікті шектеп қана қоймай, еркін пікір алмасуға, таланттарды дамытуға фактор екенін мойындаймыз.

Тәжірибеде көретініміз, көптеген жамылғы киген әйелдер ерлер сияқты жоғары лауазымдар мен маңызды әлеуметтік жауапкершіліктерге және жоғары білім дәрежесіне еркін айналысады.

Иран Ислам революциясының марқұм жетекшісі Имам Хомейни (р.а.) былай дейді: «Адамдар әйелдердің бостандығы мәселесін күмәнді етіп қойғаны сонша, Ислам әйелдерді тек үйде отыру үшін келді деп ойлайды. Әйел ешқашан еркектен ерекшеленбейді. Иә, Исламда әйел хиджаб киюі керек. Бірақ бұл шатыр болуы міндетті емес. Керісінше, әйел өзінің хиджабы  үшін кез келген көйлекті таңдай алады. Біз алмаймыз және Ислам әйелдің қолымызда зат және қуыршақ болғанын қаламайды, Ислам әйелдің жеке басын сақтап, оны салмақты және тиімді тұлға етуді қалайды».

Бір топ сыншылар әйелдер жамынса, еркектерді сараң етеді деп есептейді. Бұл жөнінде материалистік философтардың бірі Бертран Рассел былай дейді: «Қоғамда әдепсіз фотолар таралса, бұл суреттерге біраз уақыт қарап жұрт шошып кетеді. Әйелдер біраз уақыт ашық болса, уақыт өте еркектердің оларға деген құштарлығы төмендейді».

Сезімтал инстинкт қаншалықты көп шығарылса, соғұрлым өршіп кететініне қарамастан. Жыныстық қатынас еркіндігі ешқашан жыныстық инстинкттің төмендеуіне немесе бақылауына әкелген емес.

АҚШ-тағы Ұлттық сексуалдық зорлық-зомбылық орталығы жариялаған статистика осыны көрсетеді. Батыста жыныстық қатынас еркіндігі процесі отбасындағы заңды жыныстық қатынасқа, гомосексуализмге, зорлауға және инцестпен, жануарлармен, т.б.

Ең көзге түсетін статистиканың бірі ер адамдарды зорлаумен байланысты: Америкадағы ерлердің 3%-ға жуығы немесе басқаша айтқанда, әрбір 33 американдық ер адамның біреуі өмірінде «зорлау әрекетінің» немесе «толық зорлаудың» құрбаны болды. NSVRC (Ұлттық жыныстық зорлық-зомбылық ресурстық орталығы) сонымен қатар Америкадағы ерлердің төрттен бір бөлігі (24,8%) өмір бойы зорлық-зомбылықпен жыныстық қатынастың қандай да бір түрін бастан өткергенін хабарлады.

Егер хиджабтың орнын ашық-шашық киім ауыстырса, оның салдары қоғамға әсер етеді, оның бірі - әйелдердің қауіп-қатерге тірелуі.

Мысалы, Нидерландының Әділет және қауіпсіздік министрлігі кең ауқымды сауалнама нәтижелеріне сілтеме жасай отырып, баяндамасында былай деді: «Нидерландыда қыздар мен жас әйелдердің 83 пайызы көшеде жыныстық зорлық-зомбылыққа ұшыраған». «NL Times» хабарына сәйкес, сауалнамаға қатысқан әйелдер мен қыздардың 63 пайызы көшедегі жыныстық қудалау олардың бостандығын шектейтінін және оларды қоғамдық көлікті пайдаланбауға, спортзалға бармауға, тіпті мектепке бармауға және орындарын тастауға мәжбүр ететінін айтқан. көшеде немесе қоғамдық көліктерде жұмыс істеу немесе киіну тәсілін өзгерту.

 

Тегтер